کرم کاهش دهنده چروک ماتریکسیل مدیلن

150 نفر در حال مشاهده محصول هستند

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

227,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

کرم کاهش دهنده چروک ماتریکسیل مدیلن

پوست سالم و‌ جوان از مهم ترین عناصر برای زیبایی و حفظ اعتماد به نفس افراد می باشد که باید به صورت روزانه مورد پاکسازی و مراقبت های پوستی قرار گیرد. ژنتیک، تغذیه مناسب، دوری از استرس، ورزش منظم و داشتن روتین مراقبتی پوست از عوامل موثر بر جوانی پوست می باشند. پیری پوست بخشی از زندگی هر فرد است که با افزایش سن، مصرف مواد آرایشی، تماس با آلودگی ها و عوامل مخرب، نشانه های پیری بر روی پوست ظاهر می شود و به مرور کاهش کلاژن سازی رخ می دهد و همگی باهم منجر به بروز چین و چروک و ظاهری نامناسب برای پوست می گردند. کرم کاهش دهنده چروک ماتریکسیل مدیلن از گلیسرین، عصاره ریشه گیاه ایمپراتا سیلندریکا، سرآمید، عصاره سنتلا آسیاتیکا و استئاریک اسید تهیه شده است و برای کاهش عمق چین و چروک ها مفید می باشد. این محصول پوست را عمیقا رطوبت رسانی می کند و موجب افزایش سرعت بازسازی و ترمیم پوست می گردد. کرم Matrixyl کلاژن سازی را تحریک نموده و به حفظ انعطاف پذیری پوست کمک می کند.

ترکیبات کرم کاهش چروک ماتریکسیل

ماتریکسیل و سرآمید: ماتریکسیل پپتیدی ضد پیری پوست است که به حفظ شادابی پوست کمک می کند. این ماده برای افزایش تولید کلاژن در لایه های زیر پوست موثر است و با کاهش علائم پیری پوست منجر به حفظ جوانی پوست می گردد. سرامید از لیپید های مومی می باشند که در بالاترین لایه پوست، سلول های پوست را در کنار هم نگه می دارند و یک لایه محافظ ایجاد می کنند که پوست را مرطوب نموده و در جوانسازی پوست نقش بسزایی دارند.

عصاره ریشه گیاه ایمپراتا سیلندریکا و عصاره سنتلا آسیاتیکا: منبعی سرشار از پتاسیم است که می تواند آب را ذخیره نموده و پوست را طولانی مدت مرطوب نگه دارد. عصاره سنتلا آسیاتیکا در درمان بیماری های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس و جای زخم موثر است و موجب افزایش تکثیر سلولی و سنتز کلاژن می گردد. این گیاه حاوی هیالورونیک اسید است و برای آبرسانی و کاهش چین و چروک پوست مفید می باشد.

استئاریک اسید و گلیسیرین: استئاریک اسید ترکیبی مفید برای پوست است که موجب افزایش نرمی و لطافت آن می گردد. این ترکیب در حفظ رطوبت و کاهش نشانه های پیری پوست موثر می باشد. گلیسیرین پاک کننده ای مناسب است که به افزایش نرمی و رطوبت و بازگشت الاستیسیته ی پوست کمک می نماید و موجب رفع سلول های مرده پوست می شود.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم کاهش دهنده چروک ماتریکسیل مدیلن”