ژل کرم ضد جوش (مناسب پوست مستعد جوش)سینره

ژل کرم ضد جوش مناسب پوست های دارای آکنه سینره یک محصول گیاهی برای مبارزه با جوش های صورت و پاکسازی موثر جوش های سر سفید، سر سیاه و جوش های التهابی از روی پوست است. ترکیب موثر روغن درخت چای موثرترین ترین ماده آنتی باکتریال گیاهی است که با باکتری های ایجاد کننده جوش صورت مبارزه می کند.

184 نفر در حال مشاهده محصول هستند

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

150,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

درباره این محصول

ژل کرم مناسب پوست مستعد جوش سینره حاوی سالیسیلیک اسید به فرم لیپوزومی است که به افزایش نفوذ این ماده به داخل پوست کمک می کند. سالیسیلیک اسید یک بتا هیدروکسی است که با اثرات کراتولییک خود باعث می شود سلولهای مرده پوست سریع تر از سطح پوست جدا شوند و منافذ پوست که به علت کراتینه شدن سلول های مجرای فولیکول بسته شده اند باز شوند و از تجمع چربی در غدد سباسه جلوگیری می شود. وجود روغن درخت چای که موثرترین ماده آنتی باکتریال گیاهی است در این محصول باعث می گردد که باکتری های مولد آکنه از میان رفته و درمان به سرعت انجام پذیرد. عصاره آلوئه ورا با اثرات ضد التهابی فوق العاده باعث کاهش سریع التهاب فولیکول های مو شده و قرمزی و تورم جوش ها را از میان می برد و به سرعت اثر درمانی محصول حتی پس از اولین استفاده نمایان می گردد.

روش مصرف :

قبل از آغاز استفاده مقداری از محصول را روی بازو تست کنید اگر در طی ۲۴ ساعت علائمی مانند قرمزی و خارش وجود نداشت می توانید از محصول روی صورت استفاده کنید. هر شب پس از پاک کردن پوست روی پوست تمیز استفاده شود. در صورت حساس شدن پوست یا خشکی زیاد، محصول را به صورت یک شب در میان یا با فواصل بیشتر استفاده کنید.

ویژگی های منحصر به فرد کرم ضد جوش سینره:

  • برطرف کننده جوش و آکنه
  • دارای خاصیت لایه برداری ملایم
  • کمک به رفع جوش های موضعی
  • تنظیم و کنترل ترشح چربی پوست
  • برطرف کردن لک های ناشی از جای جوش
  • خاصیت ضد التهاب و آرام بخش پوست های ملتهب

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ژل کرم ضد جوش (مناسب پوست مستعد جوش)سینره”