شامپو فاقد سولفات کراتینه موهای خشک اویدرم

شامپو فاقد سولفات کراتینه مناسب موهای رنگ شده اویدرم مدت زمان ماندگاری رنگ مو را افزایش داده و به احیای بافت آسیب‌دیده مو می‌پردازد. این شوینده، با PH طبیعی مو و پوست سازگار بوده و مانع از ایجاد تحریک و التهاب در آن‌ها می‌شود.

169 نفر در حال مشاهده محصول هستند

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

169,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

شامپو کراتینه فاقد سولفات موهای رنگ شده اویدرم

شامپو و نرم کننده از بهترین دوستان موهای شما هستند. برای اینکه به موها کمک کنید رنگ را مدت زمان بیشتری روی خود داشته باشند و با هربار شستن با آب خارج نشوند، از شامپوهایی استفاده کنید که به صورت اختصاصی برای موهای رنگ شده طراحی شده اند. گر موهایتان رنگ شده است بهتر است از شامپوهایی استفاده کنید که مناسب موی شما ظراحی شده اند تا درخشندگی موهای رنگ شده شما باقی بماند.  شامپو کراتینه موهای رنگ شده اویدرم با دارا بودن ترکیبات موثر کمک به حفظ رنگ مو و درخشندگی مو کمک می کند. همچنین موجب حفظ رطوبت ساقه مو و کاهش تحریک پذیری پوست سر نیز می شود.

مزایای شامپو کراتینه اویدرم

سدیم لورت سولفات یا همان سدیم لورت اتر سولفات، نوعی ماده پاک کننده آنیونی است که در بسیاری از محصولات بهداشتی شخصی یافت می شود. وجود این ماده در شامپوها و نرم کننده ها به ایجاد کف کمک می کند. از سوی دیگر ترکیب سولفات می تواند با از بین بردن چربی و رطوبت طبیعی موها، موجب از بین رفتن رنگ موهایی شود که به تازگی وقت و هزینه زیادی صرف زیبایی آن شده است. بنابراین برای مراقبت از موهای رنگ شده خود سعی کنید که از شامپوها و نرم کننده های بدون سولفات استفاده نمایید. شامپو کراتینه فاقد سولفات موهای رنگ شده اویدرم، بدون پارابن و نمک بوده و با شویندگی ملایم و PH سازگار با پوست سر و مو سبب حفظ رطوبت ساقه و کاهش تحریک پذیری پوست سر می شود. همچنین با داشتن پلی سیلیکون 19، پروتئین هیدرولیز شده، بیوساکارید گام 1 و عصاره آلوئه ورا سبب ماندگاری رنگ مو، بهبود کراتین سازی، افزایش نرمی و درخشش ساقه مو می گردد.

نحوه استفاده از شامپو کراتینه

پس از خیس نمودن موها، میزان کافی از شامپو کراتینه اویدرم را بر روی کف سر و موها مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت 2 تا 3 دقیقه روی پوست سر نگه داشته و سپس آبکشی نمایید. در طی هر بار استحمام این عمل را دوبار انجام دهید. از این شامپو می توان به صورت روزانه استفاده نمود.

مشخصات شامپو فاقد سولفات کراتینه موهای رنگ شده اویدرم

  • محافظت موها در برابر نور خورشید
  • افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو
  • تثبت کننده و افزایش ماندگاری رنگ مو
  • ترمیم کننده و تقویت کننده موهای رنگ شده
  • مرطوب کننده ساقه موها و کمک به درمان موخوره
  • حاوی پنتنول و عصاره سائوپالمتو و سایر عصاره های گیاهی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو فاقد سولفات کراتینه موهای خشک اویدرم”