شامپو حاوی کراتین موهای خشک اویدرم

شامپو فاقد سولفات کراتینه موهای خشک اویدرم با شویندگی ملایم و قدرت پاک کنندگی قوی باعث حفظ رطوبت ساقه و کاهش تحریک پذیری پوست سر می‌شود و از خشکی و موخوره جلوگیری می‌کند.

171 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

132,300 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

نقد و بررسی شامپو فاقد سولفات کراتینه موهای خشک اویدرم

داشتن موهایی سالم و زیبا به زیبایی چهره و اعتماد به نفس فرد کمک می‌کند، در عوض مو خشک و شکننده این زیبایی را از بین می‌برد و ظاهری نامرتب و بد به موهای شما می‌دهد. مراقبت از موهای خشک بسیار سخت است و اولین قدم برای مراقبت از این نوع موها، خرید شامپو مخصوص موی خشک است. در این میان شامپو فاقد سولفات کراتینه موهای خشک اویدرم با شویندگی ملایم و PH سازگار با پوست سر و مو سبب حفظ رطوبت موها و کاهش تحریک پذیری پوست سر می‌شود. همچنین با داشتن کراتین، پروتئین‌های هیدرولیز شده، عصاره آلوئه ورا، سدیم پی سی ای و دکسپنتنول سبب کاهش خشکی و شکنندگی ساقه مو می‌شود. این شامپو بدون پارابن و نمک بوده و هیچ گونه آسیبی به پوست و موها نمی‌رساند.

ترکیبات موثر شامپو حاوی کراتین موهای خشک اویدرم

شامپو فاقد سولفات کراتینه موهای خشک اویدرم با داشتن ترکیبات موثر مانند کراتین و پروتئین‌های هیدرولیز شده، عصاره آلوئه ورا، سدیم پی سی ای و پنتنول در جلوگیری از شکنندگی ساقه مو مفید خواهد بود. در ادامه به بررسی ترکیبات موجود در این شامپو و عملکردشان می‌پردازیم:

  • پروتئین هیدرولیز شده گندم: به صورت عمقی، موها را تقویت نموده و موها را سالم و براق می‌کند. این پروتئین به حفظ رطوبت مو کمک کرده و موخوره و گره موها را از بین می‌برد و موها را پرتر نشان می‌دهد.
  • کراتین هیدرولیز شده: این ماده قادر است موخوره، ریزش و شکستگی موها را کاهش دهد و با توانایی در جذب رطوبت، نرمی و خاصیت کشسانی مو را افزایش دهد.
  • عصاره آلوئه ورا: استفاده از عصاره آلوئه ورا به پوست سر و مو و نفوذ به فولیکول‌های مو، می‌تواند موهای آسیب دیده و خشک را بهبود بخشد.
  • سدیم PCA: موها را نرم و لطیف می‌کند و احتمال آسیب مو را کاهش می‌دهد و با آبرسانی به پوست سر، ریزش مو را کاهش می‌دهد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو حاوی کراتین موهای خشک اویدرم”