فوم شستشو و آبرسان صورت مناسب پوست های چرب مدیلن

صورت اولین عضو در زیبایی هر فردی است و مراقبت از آن بسیار حائز اهمیت است. برای محافظت از صورت می‌توان از فوم‌های شست‌وشو صورت استفاده کرد که فوم شست‌وشو صورت مدیلن مدل Purifying حجم 200 میلی لیتر یکی از آن‌ها است. این فوم برای پوست‌های چرب و معمولی مناسب بوده و برای صورت، گردن و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. بانوان و آقایان می‌توانند از این فوم استفاده کنند. این فوم دارای ترکیبات آبرسان (اوره، اسید لاکتیک) و شاداب کننده است. آب رسانی به پوست یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین موارد مراقبت از پوست است. استفاده از فوم شست‌وشو صورت مدیلن مدل Purifying آسان بوده و نفوذ آلودگی‌ها به خود فوم به دلیل بسته‌بندی آن صفر است. یکی دیگر از کارایی‌های این فوم آن است که فرایند تنظیم‌کننده میزان ترشح چربی را مدیریت می‌کند و مانع ایجاد آکنه می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم این فوم نبودن پارابن و سولفات در ساخت آن است.

141 نفر در حال مشاهده محصول هستند

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

167,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

فوم شستشو مدیلن پوست چرب و مختلط محصولی با قدرت پاک کنندگی ملایم و PH مناسب می باشد و پاکسازی پوست صورت و بدن از انواع آلودگی و ناخالصی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

فوم شستشوی مدیلن پوست چرب با تنظیم ترشح چربی پوست می تواند از ایجاد آکنه بر سطح پوست جلوگیری نماید. بنابراین فوم شستشوی مدیلن سازگاری بسیار بالایی با پوست های چرب و مختلط دارد.

فوم شستشو و آبرسان مدیلن مخصوص پوست چرب با بهره گیری از ترکیبات آبرسان از جمله اوره و سدیم لاکتات، موجب رطوبت رسانی به پوست شده و طراوت و شادابی آن را در پی دارد. فوم شستشو مدیلن پوست چرب و مختلط فاقد مواد صابونی، پارابن و سولفات بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد.

 

مزایای فوم شستشوی مدیلن پوست چرب

 

  • دارای خاصیت پاک کنندگی بسیار ملایم پوست از انواع آلودگی ها
  • تنظیم ترشح چربی پوست و جلوگیری از بروز جوش و آکنه
  • دارای PH سازگار با پوست و فاقد مواد صابونی
  • رطوبت رسان و جلوگیری از خشکی پوست
  • فاقد سولفات و پارابن

 

ترکیبات اصلی فوم شستشو مدیلن پوست چرب

 

– سدیم  PCA

سدیم PCA مانع از دست رفتن آب پوست می شود و در جلوگیری از رشد باکتری های مضر و نیز مواد آلرژی زا بر روی سطح پوست مؤثر می باشد. از این رو سدیم PCA علاوه بر نقش رطوبت رسانی و نرم کنندگی پوست، از انسداد منافذ پوستی و آسیب به آن نیز پیشگیری می نماید.

– اوره

اوره به دو طریق می تواند در کاهش خشکی و زبری پوست مؤثر باشد. اوره موجب مرطوب شدن پوست می شود و نرمی آن را در پی دارد. این ترکیب می تواند تولید سلول های مرده پوستی را نیز کاهش دهد.

– سدیم لوریل سارکوزینات

سدیم لوریل سارکوزینات یا سارکوزین یک ترکیب شوینده است و در محصولات آرایشی و مراقبت از پوست که به شکل فوم می باشند به وفور استفاده می شود. به علاوه این ترکیب می تواند در نرم شدن و حفظ رطوبت پوست مؤثر عمل کند.

– سدیم لاکتات

سدیم لاکتات در واقع نمک سدیم لاکتیک اسید است. استفاده از این ترکیب در محصولات مراقبت از پوست عمدتاً به واسطه اثرات رطوبت رسانی و نیز تنظیم PH آن می باشد. از دیگر ویژگی های سدیم لاکتات می توان به خواص آنتی اکسیدانی و لایه برداری پوست اشاره نمود.

طرز استفاده از فوم شستشو مدیلن پوست چرب

برای مصرف فوم شستشو مدیلن پوست چرب ابتدا مقدار مناسبی از آن را بر روی سطح پوست مرطوب صورت یا بدن خود پخش کرده و به آرامی ماساژ دهید تا کف مناسبی حاصل شود. سپس پوست را آبکشی نمایید.

برند

Medilann

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فوم شستشو و آبرسان صورت مناسب پوست های چرب مدیلن”