ژل شستشوی صورت فاقد سولفات استم سل مناسب پوست‌ های نرمال تا خشک

139 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

99,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

ژل شستشوی صورت پوست نرمال تا خشک استم سل 200 میل

ژل شستشوی صورت پوست نرمال تا خشک استم سل، فاقد سولفات و با استفاده از مواد گیاهی فرموله شده است. این محصول به علت عدم استفاده از سورفکتانت های سولفاته فوق ملایم بوده و هیچ گونه آثار تحریکی و حساسیت یا خارش بجا نمی گذارد به طوری که مناسب مصرف روزانه پوست است. این فرآورده، مناسب برای پوست‌های نرمال تا خشک و دارای PH مناسب پوست است که ضمن پاکسازی عمیق پوست از چربی و آلودگی و مواد آرایشی موجب لطافت و نرمی پوست می‌گردد. همچنین به دلیل استفاده از روغن ها و عصاره های گیاهی باعث رطوبت رسانی عمقی به پوست شده و به طراوت و شادابی پوست کمک شایانی می کند.

ترکیبات موثر در شوینده صورت استم سل:

آلفاگلوکان اولیگو ساکارید

یک ماده پری‌بایوتیک است که علاوه بر التیام خشکی‌های پوست موجب تقویت میکروارگانیسم‌های مثبت در برابر میکروارگانیسم‌های منفی و مضر می‌شود. حذف میکروارگانیسم‌های منفی سلامت پوست را به همراه دارد.

روغن‌های گیاهی شامل روغن آووکادو، جوانه گندم، روغن بادام شیرین

با داشتن انواع ویتامین‌های محلول در چربی نظیر ویتامین A و E و همچنین لینولئیک اسید و لینولنیک اسید، باعث نرمی و ترمیم پوست می‌گردد و خشکی پوست را درمان می‌کند.

پالمیتوئیل تری پپتاید ۸

این ماده نیز موجب فروکش کردن التهابات و رفع قرمزی و حساسیت پوست می‌شود و به ترمیم پوست کمک می‌کند.

دکسپانتنول

 پرو ویتامین B5 یا اسید پانتوتنیک است که به ویتامین B5 تبدیل می‌شود و این ویتامین علاوه بر خاصیت ترمیم کنندگی بالایی که دارد، دارای خاصیت آبرسانی قوی است و با حفظ خاصیت کشسانی پوست، به جوانسازی پوست کمک زیادی می کند.

سدیم لاکتات

یکی از اجزای تشکیل دهنده NMF است که علاوه بر خاصیت نرم کنندگی و رطوبت رسانی بسیار قوی که دارد و پوست را به شدت آبرسانی می کند، با خواص آنتی اکسیدانی و ترمیم کنندگی خود سلولهای مرده پوست را ترمیم و بازسازی کرده و همچنین با حفظ خاصیت الاستیسیته پوست در جوانسازی پوست نقش موثر دارد.

شی باتر

موجب رطوبت رسانی، تسکین و کاهش التهابات و خارش پوست می‌شود. همچنین می‌تواند به راحتی و بدون مسدود کردن منافذ پوست به لایه‌های زیرین پوست جذب شود. این ماده با داشتن ویتامین‌های E، A و F باعث تغذیه کامل پوست خواهد شد.

عصاره کالاندول

علاوه بر بهبود بیماری های پوستی با آبرسانی به استحکام و انعطاف پذیری لایه های پوستی کمک کرده که از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند و پیری زودرس را به تعویق می اندازد.

چطور مصرف کنیم

مقدار کمی از ژل را کف دست بریزید.

با آب رقیق نمایید.

صورت خود را شستشو دهید و سپس آبکشی نمایید.

برند

Stem cell

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ژل شستشوی صورت فاقد سولفات استم سل مناسب پوست‌ های نرمال تا خشک”