شامپو محافظ رنگ مو سریتا بیوتی

شامپو محافظ رنگ مو سریتا دارای ترکیبات موثری است که باعث ماندگاری رنگ موها شده و علاوه بر آن موها را نیز در برابر آسیب های ناشی از رنگ کردن، محافظت می کند.

109 نفر در حال مشاهده محصول هستند

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

81,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

معرفی شامپو محافظ رنگ مو انواع مو سریتا

شامپو محافظ رنگ مو سریتا، به دلیل داشتن مواد منحصر بفرد باعث تثبیت و ماندگاری بیشتر رنگ مو، افزایش درخشندگی، حالت پذیری و تقویت ساقه مو می شود. شامپو حاوی عصاره انار، عصاره چای سبز، پانتنول، سیلیمارین و فیلترهای UV می باشد. اشعه UV خورشید و رادیکال های آزاد موجود در محیط باعث ایجاد اثرات مخربی مثل تضعیف موها، تغییر و عدم ثبات رنگ مو می شوند ولی این شامپو به دلیل داشتن فیلترهای UV از اثرات مخرب گفته شده جلوگیری می کند. عصاره انار به دلیل داشتن ترکیبات آنتی ‌اکسیدانی، پتاسیم، ویتامین C، لینولنیک اسید، آنتوسیانین و تیانین به حفاظت از موها در برابر رادیکال های آزاد کمک کرده و باعث افزایش عمر رنگ روی موها و عدم تغییر رنگ مو می شود، همچنین دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچی هم می باشد که باعث پاکیزگی و تمیزی موها می شود. فیلترهای UV از مهم ترین ترکیبات موثر موجود در این محصول هستند که با جذب اشعه UVA و UVB از اثرات مخرب آن ها جلوگیری می کنند و باعث تثبیت رنگ مو می شوند. پانتنول هم با افزایش رطوبت رسانی مانع خشکی و شکنندگی موها شده و از موخوره زدن جلوگیری می کند.

مواد موثره شامپو محافظ رنگ مو سریتا

عصاره چای سبز:

اثرات سودمندی مثل اثرات ضد سرطان و آنتی اکسیدانی دارد. عصاره چای سبز خواص حفاظتی آنتی اکسیدان قویتر از ویتامین C و ویتامین E برای بدن انسان دارد. اثر مهاری پلی فنول های عصاره چای سبز بر رادیکال های آزاد ثابت شده است.

عصاره انار:

انار به علت دارا بودن درصد بالایی از پلی فنول ها و تانین ها، که آنتی اکسیدان های بسیار قوی هستند، اثر محافظتی بر رنگ مو را دارا می باشد و به واسطه وجود آنتوسیانین، تیانین و پانیسیک اسید از پیری و آسیب مو و پوست سر که حاصل تابش اشعه UV است، پیشگیری کرده و با تحریک سلول های پوستی باعث بازسازی سلول های پوست سر شده و از پیری پوست سر پیشگیری می نماید. از دیگر خواص انار می توان به آنتی باکتریال و آنتی بیوتیکی بودن آن اشاره کرد.

بنزوفنون:

بنزوفنون فیلتر ضد آفتاب می باشد که موها را در برابراشعه UV محافظتنموده و مانع از تجزیه رنگ شده و به درخشندگی و براقیت مو كمك شایانی می نماید.

ویژگی های شامپو محافظ رنگ مو سریتا

  • تثبیت و افزایش ماندگاری رنگ مو به کمک فیلترهای UV و ترکیبات آنتی اکسیدان
  • حاوی پلیمرهای سیلیکونی و عصاره های گیاهی
  • حفاظت از مو در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی
  • ممانعت از خشکی و شکنندگی ساقه های مو
  •  افزایش لطافت و درخشندگی تارهای مو
  • برای پیشگیری از بروز موخوره
  • ترمیم و تقویت ساقه مو
  • چطور مصرف کنیم

    ابتدا موها را خیس نموده مقدار مناسبی از شامپو را بر روی كف سر ریخته ۱ تا ۲ دقیقه با نوک انگشتان به خوبی ماساژ دهید، سپس اقدام به آبکشی نمایید.

برند

cerita

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو محافظ رنگ مو سریتا بیوتی”