محلول تقویت مو گیاهی لامینین

محلول تقویت مو لامینین حاوی مواد موثره طبیعی که از از ریزش مو جلوگیری نموده و به رویش مجدد مو کمک می نماید. همچنین به بازسازی و ترمیم ساقه های آسیب دیده و ریشه مو می پردازد.

136 نفر در حال مشاهده محصول هستند

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

260,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

محلول تقویت مو لامینین محصولی مناسب برای افرادی دارای ریزش موست که با ترکیبات ویژه خود از ریزش مو جلوگیری کرده و به رویش مجدد آن ها کمک می کند. محلول تقویت مو لامینین علاوه بر تقویت فولیکول و ریشه موها باعث تقویت و ترمیم ساقه موهای آسیب دیده شده و از نازک شدن موها جلوگیری میکند. این محصول با دارا بودن ترکیبات گیاهی طبیعی حاوی مواد فعال محرک جهت توقف ریزش و رشد مجدد آن هاست. در واقع محلول تقویت مو لامینین با کنترل فعالیت آنزیم 5 آلفا ردوکتاز باعث افزایش فاز آناژن شده و ریزش را کاهش می دهد. از دیگر مزایای این محصول افزایش ضخامت و استحکام تار موهاست که باعث پرپشتی و حجم موها می شود.

خواص محلول تقویت مو لامینین:

محفظه بطری و سری اسپری دار محلول تقویت کننده مو لامینین استفاده از آن را تسهیل کرده و میتوان از آن به راحتی بر روی ریشه موها استفاده کرد. اما چرا باید از این محصول برای توقف ریزش موی خود استفاده کنیم؟

لامینین محلول تقویت مو با مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز شده که مانع از تبدیل تستسرون به دی هیدروتستسرون می شود و این یکی از مهم ترین عالم ریزش موی سر است. در واقع این هورمون فاز آناژن چرخه رشد مو را کوتاه نموده و اندازه فولیکول ها را کاهش می دهد موها به مرور نازک و کم حجم می شوند و در نهایت باعث ریزش مو می شوند. محلول ضد ریزش و تقویت موی لامینین باعث توقف فعالیت این آنزیم شده و فاز رشد یا آناژن را افزایش داده که باعث رویش مجدد موها می شود. این محصول با تقویت ریشه مو باعث افزایش استحکام و ضخامت مو شده و ساقه مورا ترمیم می کند. محلول ضد ریزش و تقویت موی لامینین محصولی مناسب علی الخصوص برای افرادی است که دچار ریزش های آندروژنیک هستند.

استفاده از این محصول در تنظیم ترشح چربی سر نیز موثر و باعث افزایش شادابی و درخشندگی موها خواهد شد.

ویژگی های محلول لامینین مو

  • کمک به توقف ریزش مو با مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتازی
  • موثر در تقویت پیاز مو و کمک به رویش مجدد موها
  • افزایش دهنده ضخامت و استحکام تار مو
  • متعادل کننده ترشح چربی کف سر
  • کمک به ترمیم و بازسازی تار موهای آسیب دیده
  • موارد مصرف

    خرید محلول تقویت مو لامینین عموما برای درمان ریزش مو انجام می‌شود. این محلول همچنین با ترمیم ریشه و ساقه‌های آسیب‌ دیده مو موجب رویش مجدد موهای از دست رفته می‌گردد. رفع موخوره و شوره سر نیز از دیگر موارد مصرف این محلول است.

برند

Cinere

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “محلول تقویت مو گیاهی لامینین”