ژل شستشوی بانوان هیدرودرم

ژل شستشو هیدرودرم بانوان حاوی عصاره های گیاهی مانند بابونه و بابا آدم است که خواص ضد التهابی داشته و از تحریک، خارش و سوزش این ناحیه می کاهند. گلیسرین، بیزابولول و لاکتیک اسید از جمله ترکیباتی هستند که بافت ناحیه تناسلی را مرطوب نگهداشته و از خشک شدن آن جلوگیری می کنند. عصاره انار موجود در ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم عصاره ای ضد التهاب است که بر روی خاصیت ارتجاعی بافت این ناحیه موثر واقع می شود.

164 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

64,300 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

افزایش میزان شاخص عددی مقدار اسیدیته در ناحیه خارجی واژن احتمال انباشته شدن باکتری ها را در این ناحیه بسیار بالا برده و ایجاد بوی نامطبوع را که بر اثر واکنش این باکتری ها با ترشحات اطراف واژن ایجاد می گردد، سبب می شود. در طی دوران قاعدگی و پس از نزدیکی میزان اسیدیته این قسمت تغییرکرده که این امر سبب افزایش میزان باکتری ها در این ناحیه می گردد. به منظور جلوگیری از ایجاد این عوارض ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم با فرمولاسیون بسیار ملایم و بدون ایجاد حساسیت که برای اولین بار توسط لابراتوار پارس حیان در ایران تهیه گردیده است با دارا بودن اسیدیته مناسب و مواد موثر آنتی باکتریال سبب از بین رفتن باکتری ها و رفع بوی نامطبوع در ناحیه واژن می شود. ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم حاوی مواد آنتی باکتریال و مرطوب کننده جهت شستشوی بهداشتی و روزانه قسمت خارجی دستگاه تناسلی است. این محصول بدون ایجاد حساسیت، مهار کننده باکتری های مضر و برطرف کننده بوی نامطبوع سازگار با باکترییهای مفیدمی باشد. از خشکی مخاط، جلوگیری کرده و یک نرم کننده و مرطوب کننده دستگاه تناسلی خارجی مناسب بانوان به حساب می آید.

ویژگیهای محصول

  • نرم کننده مخاط و تامین کننده رطوبت
  • التیام بخش
  • جهت شستشوی بهداشتی و روزانه
  • حاوی مواد آنتی باکتریال
  • کنترل کننده تکثیر باکتری های مضر
  • طریقه مصرف ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم

    برای استفاده از این محصول بهتر است به نکاتی زیر توجه کرد، قبل از استفاده حتما دستان خود را بشویید مقداری از ژل را روی دست خود بریزید روی قسمت خارجی اندام تناسلی خود استفاده کنید.
    اجازه دهید ژل شستشو به مدت یک دقیقه روی اندام شما بماند. با آب گرم ناحیه تناسلی خود را شسته و با دستمال یا یک پارچه نخی خشک کنید. توجه داشته باشید روزانه فقط یک بار از این ژل شستشو استفاده کرده و از استفاده ی آن در دوران قاعدگی خودداری شود.

برند

HYDRODERM

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ژل شستشوی بانوان هیدرودرم”