شامپو پرو ویتا اف ایروکس

شامپو پروویتا اف ایروکس در درمان و بازسازی مو به ویژه موهای ضعیف و صدمه دیده بسیار موثر است و از ریزش مو نیز جلوگیری می‌کند. مصرف این شامپو موجب بهبود حالت پذیری و شفافیت مو می‌گردد و مانع از وز شدن و گره خوردن آن می‌شود.

141 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

60,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

مو تأثیر بسیار مهمی در حفظ زیبایی ظاهر دارد و یک فاکتور مهم برای جذابیت محسوب می‌شود. مراقبت از سلامت مو مستلزم توجه به مسائل مختلفی می‌باشد که برخی از مردم به آن توجه ندارند و صرفاً به یک شستشوی ساده اکتفا می‌کنند. عدم توجه به مراقبت صحیح از مو به تدریج باعث بروز مشکلاتی همچون کم پشت شدن و ریزش موها و کاهش زیبایی و درخشندگی آن‌ها می‌شود.

یکی از مهم‌ترین نکات در حفظ سلامت مو، انتخاب شامپوی مناسب است. در انتخاب شامپو باید به جنس مو توجه ویژه‌ای داشت. به طور مثال افراد دارای موی خشک باید شامپوی ملایم یا شامپوهای مخصوص را مصرف کنند. در زمان استفاده از شامپو هم باید آن را به خوبی بر روی مو ماساژ داد تا بتواند اثرش را به شکل مناسبی نشان دهد. شامپو پروویتا اف ایروکس یک شامپوی بسیار مناسب برای موهای ضعیف و صدمه دیده محسوب می‌گردد، زیرا به خوبی می‌تواند موجب ترمیم و تقویت موها شود. در فرمولاسیون شامپو پروویتا، پلی کواترنیوم 10 وجود دارد که دارای اثر نرم کننده و حالت دهنده برای موها است و در جلوگیری از مشکلاتی همچون موخوره، گره خوردن موها و وز شدن موها موثر می‌باشد.

فواید شامپو پروویتا

  • قابلیت عالی در ترمیم و درمان مو به ویژه موهای صدمه دیده و ضعیف
  • مقابله با ریزش مو
  • بازسازی موهای شکننده
  • دارای اثر نرم کننده اسکالپ
  • طریقه مصرف شامپو پروویتا – اف ایروکس

    به منظور استفاده از شامپو تقویت کننده پروویتا ایروکس ابتدا میزان مطلوب و کافی از آن را بر روی موی خیس بریزید و به آهستگی ماساژ دهید و بعد از گذشت چند دقیقه آن را به خوبی آب بکشید. در صورت لزوم این فرایند را تکرار نمایید. شامپو پروویتا را در محیطی با دمای اتاق و به دور از دسترسی کودکان و تابش آفتاب نگهداری کنید.

برند

IROX

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو پرو ویتا اف ایروکس”