شامپو کلیر زنانه Ice Cool Menthol حجم 400 میلی لیتر

شامپو ضد شوره خنک کننده نعنایی بانوان کلیر حاوی ترکیبات موثری است که فارغ از نوع شوره (خشک یا چرب) می‌تواند آن را به طور کامل برطرف نموده و باعث تغذیه پوست سر و طراوت بخشی فوق العاده به آن شود. شامپو ضد شوره کلیر بانوان خنک کننده نعنائی، محصولی است که برای حفظ زیبایی موهایتان نیاز دارید. کلییر Ice Cool Menthol با فرمولاسیون ویژه‌ شوره مو را حذف می‌کند. شوره چه در اثر خشکی باشد یا چربی مازاد؛ کلیر با پاکسازی 3 برابری، چربی کف سر را تنظیم و شوره را درمان می‌کند. همچنین با رطوبت‌رسانی و تغذیه‌ی‌ عمیق پوست و مو، سیستم ایمنی پوست سر را بالا می‌برد.

196 نفر در حال مشاهده محصول هستند

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

128,900 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

شامپو کلیر زنانه Ice Cool Menthol پوست سر و مو را احیا و سرزنده میکند. باتوجه به ترکیبات این شامپو، میزان خنک کنندگی آن باعث می شود تا در طول روز موهای شما شاداب باشد. با شامپو کلیر زنانه Ice Cool Mentholشوره سر را فراموش کنید.شامپو کلیر زنانه Ice Cool Menthol با لیموترش و نعناع خنک کننده، شوره سر را از بین می برد. پوست سر شما را تمیز می کند و حس خنکی را برای شما به ارمغان می آورد تا در تمام روز احساس شادابی داشته باشید. شامپوهای CLEAR با فناوری ضد شوره سه گانه فرموله شده اند تا پوست سر را برای از بین بردن، مقاومت و جلوگیری از شوره سر فعال کنند. شامپو کلیر زنانه Ice Cool Menthol به بازیابی عملکرد مقاومت پوست سر کمک می کند. کلیر جدید با تکنولوژی ضد شوره سه گانه، متشکل از Guar BB18، نیاسینامید (ویتامین B3) و اسید آمینه سدی قوی در مقابل شوره سر است.

شامپو کلیر Clear Shampoo

کلیر Clear یک مارک فرانسوی شامپو ضد شوره است . این محصول متعلق به شرکت انگلیسی-هلندی Unilever است . تولید این مارک در سال 1981 شروع شد. این شامپور در اکثر کشورهای جهان با نام Clear فروخته می شود. این برند در یونان با نام Ultrex، در پرتغال Linic و در هند Clear شناخته می شود. تا سال 2010، این محصول در تایلند با نام Clinic Clear و Clinic قبل از اوایل دهه 2000 به فروش می رسید.

ویژگی ها:

  • ضد شوره
  • 200 میلی لیتر
  • خنک کننده
  • پاک کنندگی قوی
  • دارای ویتامین b3
برند

CLEAR

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو کلیر زنانه Ice Cool Menthol حجم 400 میلی لیتر”