صابون ضد جوش لیمو بایو اسکین

شوینده ارگانیک آنتی باکتریال صابونی روغن لیمو و تی تری اویل مناسب برای پوست های آکنه دار و مستعد آکنه ؛ کنترل کننده ترشح چربی پوست و جمع کننده منافذ باز پوست می باشد. ابتدا پوست را با آب ولرم خیس نموده و سپس کف حاصل از صابون لیمو را که با دستان خود ایجاد کرده اید را روی آن مالیده و بعد از نهایتا 1 دقیقه پوست را با آب سرد شستشو دهید. 2 بار در طی شبانه روز از صابون لیمو برای شستشوی پوست صورت و یا بدن می توانید استفاده کنید. با استفاده از کف بوجود آمده در دستان خود و یا با استفاده از لیف پوست را آغشته کنید و از مالیدن مستقیم قالب صابون به پوست خودداری کنید. این کار ممکن است باعث خشکی و پوسته ریزی شود.

189 نفر در حال مشاهده محصول هستند

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

72,700 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

درمان و جلوگیری از ایجاد جوش، همیشه یکی از دغدغه های افراد برای داشتن پوستی زیبا و سالم بوده است. دلایل مختلفی هم ممکن است در ایجاد جوش دخیل باشد. گاهی رشد بعضی از قارچ ها و میکروب ها بر روی سطح پوست باعث ایجاد جوش می شود. همچنین بر روی پوست های چرب همیشه جوش ها مزاحمی دیده می شوند که خاصیت این نوع پوست است.

اشعه های خورشید، محصولات آرایشی و خیلی موارد دیگر می توانند بر روی پوست تاثیر گذاشته‌ و سبب ایجاد جوش شوند. مطمئنا هیچ کدام از ما دلمان نمی خواهد تا پوستی چرب و پر از جوش داشته باشیم. به همین دلیل سراغ محصولات مختلف می رویم. یکی از محصولات درجه یک و بسیار موثر، صابون ضد جوش لیمو بایو اسکین است.

ترکیبات صابون لیمو بایو اسکین

این محصول به دلیل وجود ترکیبات طبیعی، خاصیت تنظیم کنندگی چربی پوست را هم دارد. به طوری که می تواند به طور طبیعی و بدون هیچ عوارضی سبب کنترل ترشح چربی در پوست شما شود. در نتیجه شما با استفاده از این محصول فوق العاده چربی پوست را به حالت نرمال برمی گردانید.

نکته مثبت صابون ضد جوش لیمو بایو اسکین، ضد قارچ و باکتری بودن آن است. چرا که همانطور که گفته شد، یکی از دلایل ایجاد جوش و آکنه، قارچ ها و باکتری های مضر مس باشند. این صابون به دلیل ترکیبات ضد قارچ و باکتریالی که دارد، محیط پوست را تمیز نگه می دارد. با جلوگیری از رشد باکتری ها و قارچ ها بخش مهمی از بیماری های پوستی سرا شما نمی آیند.

  • رفع انواع جوش، لک و کک و مک
  • مناسب پوست چرب و مختلط
  • کمک به بهبود پوست آکنه دار
  • لایه بردار و روشن کننده پوست
  • کاهش سایز منافذ باز پوست
  • تنظیم ترشح چربی پوست
برند

Bioskin

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “صابون ضد جوش لیمو بایو اسکین”