شامپو تقویت کننده مو آرگان ام پلاس پریم

شامپو M+ برند پریم با بهره گیری از روغن آرگان اصل مراکشی یک شامپوی تقویت کننده محبوب است. این شامپو از مو در برابر حرارت محافظت کرده و از تغییر رنگ مو جلوگیری می‌کند. همچنین به واسطه مواد مغذی که دارد، موهای آسیب دیده را نیز درمان می‌کند. شامپو آرگان پریم فاقد سولفات بوده و برای انواع مو قابل استفاده است

153 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

227,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

شامپو تقویت کننده مو ارگان پریم یکی از شامپوهای منحصر به فرد ایرانی است که مورد استقبال مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته است. این شامپو علاوه بر داشتن قدرت شویندگی و پاک کنندگی مناسب، در تغذیه و رطوبت رسانی پوست سر و موها نیز موثر است. شامپو پریم m+ حاوی مواد آنتی اکسیدانی است که به ماندگاری رنگ مو و تثبیت آن کمک می کند. ترکیبات موجود در این شامپو از موها در برابر دستگاه های حالت دهنده و حرارتی همچون سشوار و اتو مو محافظت می نماید.

خواص شامپو تقویت کننده مو ارگان پریم

اغلب استفاده از رنگ مو و مواد شیمیایی سبب آسیب به ساختار موها شده و سبب از دست رفتن رطوبت خشکی آنها می شود. شامپو پریم m+ با مواد موثره گیاهی و شیمیایی علاوه بر پاک کردن آلودگی ها از روی موها، در تقویت و تغذیه تارهای مو و افزایش رطوبت آن ها موثر است. این محصول در نهایت سبب رفع خشکی و افزایش نرمی، لطافت و درخشندگی موها می شود.

شامپو آرگان پریم سرشار از مواد آنتی اکسیدان است که از موها در برابر اثر مخرب رادیکال های آزاد محافظت می کند و در تثبیت رنگ مو و افزایش ماندگاری آن موثر است. این محصول به خوبی تارهای آسیب دیده مو را ترمیم کرده و مواد مغذی را به آنها می رساند.

مزایای شامپو پریم m+

  • سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و محافظت از رنگ مو
  • ترمیم و بازسازی ساقه ی موی آسیب دیده
  • قابل استفاده به صورت روزانه و فاقد سولفات
  • افزایش نرمی، لطافت و درخشندگی موها
  • حاوی آمو دایمتیکون و تثبیت رنگ مو
برند

PRIME

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو تقویت کننده مو آرگان ام پلاس پریم”