سرم آبرسان و مرطوب کننده درمالوگ(O2)

سرم مرطوب کننده و آبرسان درمالوگ ضمن آبرسانی عمیق، پوستی صاف به ارمغان آورده که تا 72 ساعت آن را مرطوب نگه می دارد. همچنین این سرم دارای کلاژن و مواد موثره مختلفی است که در همراهی با هم رطوبت پوست را محبوس و از آن در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند.
140 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

399,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

سرم آبرسان و مرطوب کننده پوست درمالوگ ضمن آبرسانی عمیق، پوششی صاف به وجود آورده که تا 72 ساعت آن را مرطوب نگه می‌دارد. این سرم مرطوب کننده و آبرسان موجب رطوبت رسانی عمیق پوست می‌شود و از آن در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند. این سرم بافتی سبک و فاقد چربی داشته که به سرعت جذب پوست می‌شود. حفظ رطوبت توسط این محصول بسیار بالا بوده و تا 72 ساعت رطوبت را در لایه عمقی پوست نگه می‌دارد. استفاده از این سرم برای انواع پوست حتی پوست‌های چرب و مستعد جوش نیز مناسب است و دارای خواص روشن کنندگی پوست صورت نیز است.

ترکیبات:

نیاسین آمید

نیاسین آمید یکی از انواع ویتامین‌های B3 است که به کنترل چربی پوست کمک کرده بدون اینکه موجب خشکی پوست شود. دیگر کاربرد نیاسین آمید که به آن نیکوتین آمید نیز گفته می‌شود تحریک کلاژن سازی در پوست است که از به وجود آمدن چین و چروک پیشگیری می‌کند.

توکوفریل استات

توکوفریل استات نوعی ویتامین E و یک آنتی اکسیدان است که به پوست در برابر آسیب‌های رادیکال آزاد کمک می‌کند، علائم پیری را کاهش می‌دهد و بهبود پوست را سرعت می‌بخشد. همچنین این ترکیب در محصولات مراقبت از پوست، رطوبت لازم را فراهم می‌کند؛ این فرم از ویتامین اغلب در لوازم آرایشی استفاده می‌شود زیرا ماندگاری بیشتری دارد.

گلیسیرین

گلیسیرین (Glycerin) یک ترکیب شیمیایی است که از گلیسرول و اسید‌های چرب تشکیل شده و به عنوان یک ماده مرطوب کننده در این سرم به کار رفته که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و باعث کاهش خطوط و چین‌های صورت می‌شود.

عصاره برگ مژکی

عصاره برگ مژکی (رامبوتان) به سبب برخورداری از ویتامین C، محرک خوبی برای کلاژن‌سازی بیشتر بدن است و می‌تواند با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، مانع چین و چروک آن شود و جوانی و شادابی پوست را حفظ کند.

هیالورونیک اسید

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد اما با بالا رفتن سن مقدار آن در پوست کاهش می‌یابد به همین دلیل یکی از ترکیبات عالی در این سرم است. این ترکیب جز موادی است که وارد اپیدرم می‌شود، آب را جذب می‌کند و به شدت آبرسانی پوست را فزونی می‌بخشد.

برند

Dermalog

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرم آبرسان و مرطوب کننده درمالوگ(O2)”