ماسک مو آدرا مدل کلاژن و رتینول

ماسک مو احیا کننده با آبکشی کلاژن و رتینول بدون سولفات آدرا حاوی کراتین هیدرولیز شده، روغن بادام شیرین، روغن مورینگا، ویتامین ای و امگا 6 است. این شامپو موجب بازسازي موهاي آسيب ديده و براق و صاف نشان دادن آنها مي شود. اين ماسک مو فاقد سولفات است. در نتبیجه کساني که موهاي خود را کراتينه و يا پروتئين تراپي کرده انده ميتوانند از اين محصول استفاده کنند. همچنين مناسب براي انواع مو ميباشد.

123 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

365,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

ماسک موی بدون سولفات آدرا حاوی کلاژن و رتینول 400 میلی لیتر یک محصول مراقبتی برای موهایتان است که دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشد:

  • بدون سولفات: این محصول بدون سولفات است، به این معنا که خالص‌تر و نرم‌تر از شامپوها و محصولات موی حاوی سولفات استفاده می‌شود. سولفاتها ممکن است باعث خشکی و آسیب به موها شوند، به خصوص برای موهای خشک و آسیب‌دیده.
  • حاوی کلاژن: کلاژن یک پروتئین مهم در ساختار موهاست. افزودن کلاژن به محصولات مو می‌تواند به تقویت و ترمیم موها کمک کند و موهای شما را نرم و لطیف کند.
  • حاوی رتینول: رتینول یک نسخه مشتق از ویتامین A است که معمولاً در محصولات ضد پیری پوست استفاده می‌شود. در موها نیز می‌تواند به تقویت و بازسازی موها کمک کند.
  • حجم مناسب: این محصول در بسته‌بندی 400 میلی‌لیتری عرضه می‌شود که به شما اجازه می‌دهد مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید.
برند

ADRA

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماسک مو آدرا مدل کلاژن و رتینول”