شامپو ضد ریزش و حجم دهنده مو اریکه

شامپو ضد ریزش و حجم دهنده اریکه  علاوه بر تحریک عوامل رویش مو و ترکیبات جلوگیری کننده از ریزش مو، حاوی مواد محافظتی است که موجب طولانی شدن عمر تارهای مو می شوند. با استفاده از این محصول از لذت داشتن موهایی پر پشت و حجیم برخوردار خواهید شد.

103 نفر در حال مشاهده محصول هستند

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

399,800 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

نقد و بررسی شامپو ضد ریزش و حجم دهنده مو اریکه

به طور متوسط روزانه از دست دادن ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو طبیعی است. این امر چرخه طبیعی رشد مو است و باید موهای جدید جایگزین موهای قدیمی شوند. اما ریزش بیش ازحد مو مشکل ساز است و نیاز به پیگیری و درمان دارد

مواد موثر شامپو ضد ریزش و حجم دهنده مو اریکه

  • آپیژنین

ترکیب فلاونوئیدی است که با افزایش گردش خون مویرگی مواد غذایی مورد نیاز برای رشد موها را فراهم می کند.

  • بیوتین (ویتامین B۷)

بیوتین یکی از بهترین ویتامین ها برای ضخامت مو است. ویتامین B۷  بدن را قادر می سازد که چربی ها و کربوهیدرات ها را متابولیزه کند و به بدن کمک می کند که اسید آمینه را در پروتئین به انرژی تبدیل کند. از آنجا که این پروتئین را تجزیه می کند، برای تقویت ساختار مو و ناخن بسیار مهم است. اگر شما Biotin را به اندازه کافی دریافت نکنید، مو و ناخن شما خشک تر و شکننده تر می شود، ممکن است موهایتان نازک و دچار تغییر رنگ شوند. یکی از نشانه های ریزش مو کمبود بیوتین در بدن است.

  • ویتامین E

از مهمترین ویژگی های ویتامین E در این محصول می توان به آنتی اکسیدان قوی و موثر در خنثی کردن رادیکال های آزاد، جذب اکسیژن برای گردش خون و کمک به افزایش حجم مو، بازسازی کننده و محافظت بافت پوست اشاره نمود.

  • پانتنول یا پیش ساز ویتامین B۵

پانتنول به همراه بیوتین یک ترکیب فوق العاده به عنوان درمان های جایگزین برای ریزش مو بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. بیوتین از طریق بازسازی موی سر که در اثر عواملی نظیر قرار گرفتن در معرض آفتاب، حرارت اتو و سشوار، استفاده بیش از حد از شوینده ها و … آسیب دیده است را بازسازی می نماید،  پانتنول هم به رشد مو کمک می کند. همچنین الیاف مو را ضخیم تر کرده و قابلیت انعطاف پذیری مو را افزایش می دهد.

  • ویتامین F

ویتامین F مخلوطی از اسیدهای چرب لینولئیک اسید و لینولنیک اسید (امگا ۳ و امگا ۶) و اولئیک اسید (ماده اصلی روغن زیتون) می باشد. اسیدهای چرب ضروری برای رشد طبیعی و عملکرد سلول های سالم ضروری هستند. ویتامین F به حفظ درخشندگی و تقویت مو بسیار کمک می نماید.

  • امگا ۳ و ۶

اثرات ویژه امگا ۳ و ۶  بر سلامت پوست و مو اثبات شده می باشد. چربی های امگا ۳ باعث تغذیه مو، کاهش التهاباتی که می تواند منجر به ریزش مو شود و ضخیم شدن مو می شود. امگا ۶ و۳ در افزایش درصد فولیکول های فعال و توزیع قطر رشد مو موثر می باشند.

برند

Erikeh

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو ضد ریزش و حجم دهنده مو اریکه”