شامپو بدون سولفات مکسی بل حاوی روغن آرگان

شامپو بدون سولفات مکسی بل حاوی روغن آرگان برای انواع مو قابل استفاده است. این شامپو بدون سولفات تولید می‌شود و با حفظ چربی مفید پوست سر به رشد و بهبود مو‌ها کمک می‌کند. شامپو بدون سولفات هیچگونه ضرری برای مو‌ها ندارد بلکه استفاده از آن برای مو‌ها بسیار مفید است.

161 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

350,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

مزایای استفاده از شامپو بدون سولفات مکسی بل حاوی روغن آرگان

عدم وجود سولفات درون شامپو بدون سولفات مکسی بل حاوی روغن آرگان آن را به یک محصول مطمئن و مناسب تبدیل کرده است. زیرا حذف سولفات از شکنندگی و نازک شدن مو‌ها جلوگیری می‌کند. از جمله مزایای استفاده از شامپو بدون سولفات حفظ چربی طبیعی پوست، حفظ طراوت و شادابی مو‌ها، تقویت و بهبود ریشه مو، از بین رفتن خشکی و حفظ رطوبت مو‌ها است.

این شامپو مخصوص افرادی است که دارای مو‌های خشک و آسیب دیده هستند. اما دیگر افراد نیز می‌توانند از این شامپو استفاده کنند. یکی از مواد مهم تشکل دهنده این شامپو زینگ آلوئه ورا است که مو را آبرسانی کرده و رشد آن را افزایش می‌دهد. این شامپو در اندازه‌های ۴۰۰ گرمی و در کشورمان تولید می‌شود. علاوه بر تقویت و افزایش رشد مو، استفاده از این شامپو می‌تواند از مو‌ها در برابر آسیب‌ها محافظت کند. همچنین با کمک آن گره شدن مو‌ها از بین رفته و حالت‌پذیری آن افزایش می‌یابد. فرمولاسیون گیاهی این شامپو آن را دوستدار محیط زیست کرده است.

شامپو‌های بدون سولفات کف کمتری تولید می‌کنند. از این رو برای افرادی که علاقه به شستشوی زیاد مو‌ها دارند چندان مناسب نیست. همچنین میزان استفاده از این شامپو در مقایسه با شامپو‌های معمولی در هر بار مصرف بیشتر است. دلیل آن نیز ایجاد کف کمتر است. روش مصرف و میزان آن نیز باید اصولی باشد. در صورت استفاده نادرست از این شامپو ممکن است به مو‌ها آسیب رسیده و باعث ریزش شود.

 

برند

maxi bell

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو بدون سولفات مکسی بل حاوی روغن آرگان”