سرم پس از مزوتراپی و لیزر مونالیا

سرم مراقبت بعد از مزوتراپی یا لیزر مونالیا با فرمول اختصاصی خود حاوی مواد مرطوب‌کننده و تغذیه‌دهنده برای پوست می باشد. این سرم حاوی هیدروژل فعال از ویتامین‌ها، آلوئه ورا، هیالورونیک اسید و عوامل ضد اکسایشی مانند ویتامین C است.

120 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

687,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

مراقبت پوستی پس از مزوتراپی و یا لیزر بسیار حیاتی است، و استفاده از سرم های تخصصی یکی از اقدامات مهم در این زمینه است. سرم بعد از مزوتراپی و لیزر مونالیا کمک می‌کنند تا پس از دریافت تزریق‌های مزوتراپی و یا لیزر، رطوبت مناسب را حفظ کند و از خشکی و ترک‌های ناشی از فرآیند مزوتراپی جلوگیری کند.

هدف از استفاده از سرم مراقبت بعد از مزوتراپی یا لیزر، حفظ رطوبت پوست و تسریع در فرآیند بهبودی پوست است. بنابراین، استفاده از این سرم به صورت منظم و پس از هر جلسه مزوتراپی یا لیزر پیشنهاد می‌شود تا نتایج بهتر و پوستی با درخشندگی و جوان‌تر به دست آید.

قبل از استفاده بطری را تکان دهید. پس از پاکسازی و تونینگ، مقداری سرم را روی انگشتان بریزید و سرم را به آرامی روی پوست صورت خود ماساژ دهید.

فراموش نکنید که قبل از استفاده از هر محصول جدید، یک آزمایش پچ سریع انجام دهید. مقدار کمی از آن را روی مچ دست خود بکشید و حداقل 24 ساعت قبل از استفاده از آن روی صورت خود صبر کنید.

برند

monalia

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرم پس از مزوتراپی و لیزر مونالیا”