کرم دست پروتئین پیله ابریشم پلزنت

کرم دست پروتئین پیله ابریشم SPF۲۵ پلزنت با ترکیبات مغذی که داخل خود دارد به ترمیم پوست دست شما کمک می‌کند و خاصیت ترمیم کنندگی و نرم کنندگی دارد. این کرم دست با spf ۲۵  خود از پوست دست شما در مقابل آفتاب نیز جلوگیری می‌‌کند و مانع از ایجاد لک بر روی پوست دست شما می‌شود.

142 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

318,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

نقد و بررسی کرم دست پروتئین پیله ابریشم SPF۲۵ پلزنت

کرم دست پروتئین پیله ابریشم SPF۲۵ پلزنت حاوی هیالورونیک اسید و پروتئین پیله ابریشم است، این ترکیبات به تغذیه پوست دست و ترمیم آن کمک می‌کند. پروتئین پیله ابریشم به کار رفته در این کرم دست پلزنت به دلیل دارا بودن مواد طبیعی، متابولیسم پوست را تقویت کرده و مواد مغذی را به آن می‌رساند. ماده مغذی به کار رفته در پروتئین پیله ابریشم براقیت و خاصیت ارتجاعی را به پوست برمی‌گرداند و از چروک پوست دست نیز جلوگیری می‌کند.

این محصول با ساختار ابریشمی و قابلیت جذب فوری به صورت تخصصی سبب آبرسان و ترمیم کننده پوست دست می‌شود. یکی دیگر از مزیت های این کرم، محافظت از پوست دست شما در مقابل نور و اشعه خورشید است.

خواص هیالورونیک اسید برای پوست

یکی از ترکیبات به کار رفته در کرم دست پروتئین پیله ابریشم SPF۲۵ پلزنت، هیالورونیک اسید است. این ماده در مرطوب نگه داشتن پوست دست بسیار موثر عمل کرده و به کاهش عمق چروک‌ها بر روی انگشتان و جوانسازی پوست دست شما کمک می‌کند. زمانی که تولید و کلاژن سازی و الاستین سازی پوست کم شود، پوست دچار مشکلاتی مانند خشکی، چین و چروک و .. می‌شود که هیالورونیک اسید می توان به تولید کلاژن کمک موثری کند.

ویژگی های کرم دست پروتئین پیله ابریشم SPF۲۵ پلزنت

  • مناسب پوست خشک و آسیب دیده
  • محافظت از پوست دست
  • ترمیم کننده پوست دست
  • حاوی هیالورونیک اسید
برند

Pleasant

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم دست پروتئین پیله ابریشم پلزنت”