کرم ضد آفتاب SPF50 فیداتو مناسب انواع پوست

کرم ضد آفتاب SPF۵۰ فیداتو مناسب انواع پوست بوده و با محافظت بالا از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید از آفتاب سوختگی و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. این محصول مرطوب کننده، تسکین دهنده و بازسازی کننده پوست نیز هست.

155 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

1,206,500 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

نقد و بررسی کرم ضد آفتاب SPF۵۰ فیداتو

با توجه به اینکه پوست صورت و دست‌های ما در معرض نور خورشید به صورت مستقیم قرار می‌گیرند، نیاز است تا برای حفاظت بیشتر و سلامتی از آن مراقبت بیشتری شود. یکی از گزینه‌های مراقبتی، خرید کرم ضد آفتاب  است. برند فیداتو با بهره‌گیری از دانش روز و بهره گرفتن از ترکیبات موثر اقدام به تولید یک ضد افتاب مناسب با نام کرم ضد آفتاب SPF۵۰ فیداتو کرده است. این ضدآفتاب حاوی ترکیبات موثر مانند تیتانیوم دی اکساید، کائولین، عصاره آلوئه ورا، ویتامین C و E بوده که از پوست در مقابل اشعات مضر UVA و UVB محافظت می‌کند. همچنین از آفتاب سوختگی و پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند تا پوستی سالم و شفاف داشته باشید.

آیا کرم ضد آفتاب مانعی برای جذب ویتامین D است؟

خرید کرم ضدآفتاب مانعی برای دریافت این ویتامین نیست، بلکه تلاشی برای حفظ و مراقبت از پوست در برابر سرطان، چین و چروک و آفتاب سوختگی است. باید گفت هیچ ضد آفتابی نمی‌تواند اشعه ماوراء بنفش را به طور کامل جذب کند و همان میزان کم نور خورشید دریافتی کافی است تا نیاز فرد برای داشتن ویتامین د تامین شود. با این تفاسیر می‌توان گفت کرم ضد آفتاب مقدار جذب ویتامین d را کاهش می‌دهد اما آن را قطع نمی‌کند.

ویژگی های کرم ضد آفتاب SPF۵۰ فیداتو

  • مرطوب کننده، تسکین دهنده و بازسازی کننده پوست
  • محافظت بالا از پوست در برابر اشعات مضر خورشید
  • ممانعت از پیری زودرس پوست
برند

Fidato

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم ضد آفتاب SPF50 فیداتو مناسب انواع پوست”