سرم ضد چروک و لیفتینگ صورت میلیتو

سرم لیفت کننده میلیتو شادابی و طراوت پوست را افزایش داده و موجب جوان سازی مجدد در بافت پوست می شود. به علاوه این سرم لیفت کننده از افتادگی و شل شدگی پوست پیشگیری و باعث لیفت شدن و احساس کشیدگی در بافت پوستتان می شود.

150 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

578,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

سرم لیفت کننده میلیتو مواد مغذی مورد نیاز پوست را تأمین کرده و از تحلیل رفتن بافت پوست صورتتان جلوگیری می کند. این سرم لیفت کننده استحکام پوست را افزایش داده و باعث تقویت آن می شود.سرم ضد پیری و  چروک های سطحی پوست را از بین برده و موجب صافی و شفافیت پوست شما عزیزان می شود. این محصول دارای خاصیت آبرسانی بسیار قوی بوده که باعث حفظ رطوبت پوست به مدت طولانی شده و موجب شادابی و طراوت پوستتان می شود. همچنین این محصول به سرعت جذب پوست شده و باعث تولید کلاژن مجدد در سلول های پوست صورتتان می شود.

ترکیبات سرم لیفت کننده میلیتو:

روغن آرگان: چروک های سطحی پوست را از بین برده و موجب کلاژن سازی مجدد در پوست و جوان سازی آن می شود. این روغن حاوی مواد معدنی مورد نیاز پوست بوده که استحکام پوست را افزایش و آن را تقویت می کند.
روغن بادام: از بروز پیری زودرس در پوست پیشگیری و باعث افزایش آبرسان به بافت سلول های زیرین پوست شده و آن را حفظ می کند. به علاوه روغن بادام موجب شادابی و بیشتر شدن طراوت پوست می شود.
ویتامین C: شفافیت و درخشانی پوست را بیشتر کرده، چروک های زیر و درشت روی پوست را رفع و مانع از بروز پیری زودرس در پوست می شود. همچنین این ویتامین با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی که داشته اثرات رادیکال های آزاد را خنثی و باعث بازسازی سلول های تحلیل رفته پوست می شود.
هیالورونیک اسید: با خاصیت آبرسانی فوق العاده قوی که داشته چروک های روی سطح پوست را باز کرده، رطوبت ایجاد شده در پوست را حفظ و از تبخیر شدن آن جلوگیری می کند.
سایر ترکیب ها: سدیم هیالورونات، گلیسیرین، لیمونن و لینالول.

برند

milito

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرم ضد چروک و لیفتینگ صورت میلیتو”