کرم ضد آفتاب رنگی پارادوکس SPF 50 مناسب پوست‌های مختلط و چرب

کرم ضد افتاب  پارادوکسSPF50 فاقد چربی، مناسب انواع پوست حتی پوست‌های چرب است و از ایجاد چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. این کرم ضد آفتاب بی رنگی فاقد چربی از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب به خوبی محافظت کرده و مانع از ایجاد لک، تیرگی و آفتاب سوختگی در بافت پوست می شود.

168 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

420,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

ترکیبات موثر کرم ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب پارادوکس

سدیم PCA:

یک آمینو اسید و از بهترین عوامل رطوبت رسان پوست است و علاوه بر آبرسانی و رطوبت رسانی قوی مانع از دست دادن رطوبت برای پوست می شود. این ماده، رطوبت مورد نیاز پوست‌های چرب را تأمین نموده و مانع از بروز خشکی اکتسابی در پوست خواهد شد. سدیم PCA همچنین مواد مغذی مورد نیاز سلول های پوست را تامین کرده و موجب ایجاد پوستی لطیف و شاداب می گردد. این ترکیب از بروز علائم پیری و افتادگی در پوست جلوگیری می کند.

نیاسین آمید:

از ایجاد لک و تیرگی در پوست پیشگیری کرده، سد دفاعی پوست را تقویت نموده و از آسیب رسیدن به پوست و سلول‌های آن جلوگیری می کند، به علاوه تا حدودی نیاسین آمید در کاهش یافتن علائم پیری و شل شدگی پوست موثر می باشد. در واقع، این ماده با تقویت سنتز کلاژن، موجب انعطاف پذیری پوست شده و به مهار پیگمنتاسیون ناشی از افزایش سن، افزایش شفافیت پوست و نیز کاهش اثر عوامل نامطلوب جوی بر روی آن کمک می کند.

راهنمای استفاده کرم ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب پارادوکس

15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب مقداری از ضد آفتاب را به پوست تمیز آغشته و آن را به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. همچنین هر 2 الی 4 ساعت آن را بر روی پوست تمدید کنید.

برند

Paradox

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم ضد آفتاب رنگی پارادوکس SPF 50 مناسب پوست‌های مختلط و چرب”