لوسیون ضد ریزش آناگین فیس دوکس

لوسیون ضد ریزش آناگین فیس دوکس به سبب ترکیبات منحصر به فرد خود علاوه بر جلوگیری از ریزش موی سر و ابرو با تقویت سلول‌های بنیادی موی سر و پیاز مو به رویش مجدد آن نیز کمک می‌کند.

184 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

164,300 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

نقد و بررسی لوسیون ضد ریزش آناگین فیس دوکس

لوسیون ضد ریزش آناگین فیس دوکس ترکیبی از مواد مشتق‌شده گیاهان بسیار کمیاب به همراه ریز مغذی‌‌ها و ترکبیات آنتی‌اکسیدان طبیعی است. این لوسیون موجب کاهش چشمگیر ریزش موی سر و ابرو و بهبود رشد آن می‌شود. آناگین ترکیب ویژه و انحصاری این لوسیون است که از جوانه نخود ارگانیک بوده و تاثیرات شگفت‌انگیزی در تقویت و جلوگیری از ریزش مو دارد.

مکانیسم اثر لوسیون ضد ریزش آناگین فیس دوکس

ترکیبات ضدریزش این لوسیون با اثرگذاری در مراحل زیر موجب کنترل ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو می‌شود:

تقویت سلول های بنیادی موی سر و پیاز مو

آناگین موجود در این محصول با تاثیر بر سلول‎های پیاز مو و تحریک آنها به باز فعالی موجب کاهش ریزش موی سر هم در آقایان هم در خانم ها می‌شود. همچنین ردنسیل دیگر ماده مؤثره‌ای است که موجب باز فعالی سلول های بنیادی و فیبروبلاستهای پیاز مو عمل می‌شود. گلایسین یک ماده حیاتی در شکل گیری ساختمان تار مو اولین لایه سلول های زایاست و در شکل گیری پروتئین کراتین نقش دارد. همچنین ماده زینک یا روی نیز از مهمترین مواد بازسازی و شکل گیری ساختمان مو می باشد. زینک نیز برای نقش آفرینی اسید آمینه سیستئین در داخل ساختمان کراتین مهم و اساسی است. دو ماده DHQG و EGCG۲ نیز ضمن دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی قوی نقش محافظتی و تقویتی خاصی را برای سلول های بنیادی مو ایفا می کند.

برند

Facedoux

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لوسیون ضد ریزش آناگین فیس دوکس”