سیلکرکرم ضدآفتاب بی رنگ SPF30

کرم ضدآفتاب SPF30 سیلکر علاوه بر محافظت کامل پوست در برابر پرتوهای مضر فرابنفش UVA و UVB، خاصیت آبرسانی و پیشگیری از جوش دارد؛ همچنین به سلامت پوست کمک کرده و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. بافت سبک و قابلیت جذب سریع آن بدون ایجاد رد سفیدی روی پوست، استفاده از آن را راحت و دلپذیر می‌سازد. ترکیباتی مانند روغن برگ درخت چای، آلانتوئین و ویتامین E در فرمولاسیون آن وجود دارند که علاوه بر تغذیه پوست، خاصیت ضد آبی نیز به آن می‌بخشند

178 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

295,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF30 سیلکر 50 میل

کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF30 سیلکر، دربردارنده‌ی ترکیباتی ویژه و هدفمند است که در کمک به مراقبت از پوست در برابر‌ پرتوهای فرابنفش UV نور خورشید و پیش‌گیری از آفتاب‌سوختگی کاربرد دارد. این فرآورده همچنین در کمک به پیش‌گیری از پیری زودرس پوست موثر است و مناسب انواع پوست و استفاده‌ی روزانه خواهد بود.

کرم ضد آفتاب سیلکر SPF30، حاوی اتیل هگزیل متوکسی سینامات، روغن برگ درخت چای، سدیم هیالورونات، آلانتوئین و ویتامین E است تا در محافظت از پوست در برابر پرتوهای فرابنفش UVA و UVB مفید و موثر باشد.

این کرم، به لطف ترکیباتی که دارد، آبرسان و مغذی پوست است و در کمک به پیشگیری از پیری زودرس پوست اثر مثبت دارد. این فرآورده، ضد آب و همچنین مناسب انواع پوست است.

اتیل هگزیل متوکسی سینامات موجود در کرم ضد آفتاب سیلکر، به صورت فیلتر عمل می‌کند و مانع از رسیدن پرتوهای UVB به پوست می‌شود. ویتامین E نیز دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی و ضدالتهابی است و در مبارزه با رادیکال‌های آزاد آسیب‌رسان و پرتوهای فرابنفش UV خورشید موثر است. این ویتامین می‌تواند سد دفاعی پوست را تقویت سازد و همچنین مرطوب‌کننده است تا در پیش‌گیری از خشکی پوست و نیز ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده یاری‌رسان باشد.

ویژگی های کرم ضدآفتاب اس پی اف 30 سیلکر

  • حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB
  • مناسب برای همه نوع پوست
  • مرطوب‌کننده و تقویت‌کننده پوست
  • کمک به جلوگیری از پیری زودهنگام پوست
  • بافت سبک و جذب سریع
  • بدون ایجاد لکه سفید روی پوست
  • حاوی روغن برگ چای، آلانتوئین و ویتامین E
  • مقاوم در برابر آب

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سیلکرکرم ضدآفتاب بی رنگ SPF30”