کرم ضد آفتاب بدون رنگ سنتلا SPF 50 مدل 1004 ‌ حجم 50 میلی‌لیتر Original price was: 990,000 تومان.Current price is: 900,000 تومان.
بازگشت به محصولات
سی سی کرم فارماسی حجم 50 میل مناسب انواع پوست رنگ (02) light to medium Original price was: 370,000 تومان.Current price is: 310,000 تومان.

سی سی کرم فارماسی حجم 50 میل مناسب انواع پوست رنگ مدیوم (03)

فارماسی ساخت ترکیه است. سی سی کرم‌ها محصولاتی بسیار ملایم و سبک با خواص بسیار مفید برای پوست است. این محصول پوشش بسیار خوبی بر روی پوست داشته و عیوب پوست را کاملا می‌پوشاند. سی سی کرم به دلیل ترکیبات موثری که در ساختار خود دارد استفاده از این محصول باعث شده لک‌ها و تیرگی پوست از بین برود و ظاهری زیبا به پوستتان بخشیده می‌شود.

 

161 نفر در حال مشاهده محصول هستند
برچسب:

قیمت محصول:​

Original price was: 370,000 تومان.Current price is: 310,000 تومان.

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 700 تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای 700 هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

انتخاب نحوه ارسال

کلمه سی سی کرم از cc مخفف (color corrective) اصلاح کننده رنگ تشکیل شده است که میتواند در مراقبت از پوست به شما کمک کند.

سی سی کرم ها به عنوان یک پرایمر روشن کننده پوست، فونداسیون سبک، مرطوب کننده، ضد آفتاب می تواند برای پوست ایفا نقش کند و با ترکیبات ضد پیری و تقویت کننده‌ باعث شادابی و سلامتی پوست شود.

سی سی کرم بافت چربی ندارد و به خوبی روی پوست می نشیند و برای افرادی که پوست چربی دارند بسیار مناسب است.

سی سی کرم فارماسی چیست

سی سی کرم فارماسی یک محصول مراقبت از پوست محسوب می شود که علاوه بر کاور و پوشش رنگی مناسب ، به راحتی روی پوست پخش می شود و منافذ پوست را مسدود نمیکند به همین جهت باعث ایجاد جوش روی پوست نمی شود.

فارماسی سی سی کرم دارای مواد معدنی، ضدآفتاب و ترکیباتی مرطوب کننده می‌باشد و باعث طراوت و شادابی سطح پوست میگردد.

سی سی کرم برند فارماسی رنگ پوست را با بافت سبک و کاور رنگی اصلاح میکند. سی سی کرم فارماسی با خواص مرطوب کنندگی رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند به همین دلیل علائم خستگی پوست که ناشی از استرس روزانه و مشغله کاری را از بین می برد.

سیسی کرم فارماسی با ترکیبات مغذی ، بافت پوست را احیا کرده و تیرگی های پوست را کاهش می دهد و به مرور باعث رفع لک و جای جوش صورت می شود.

سیسی کرم فارماسی با spf25 پوست را در مقابل تاثیرات مخرب اشعه خورشید محافظت می کند و پوست را با فرمولاسیون آبرسان سرشار از روغن ماکادامیا مرطوب نگه می دارد و بخاطر داشتن ویتامین B3 به پوست ظاهری درخشنده می بخشد.

سی سی کرم فارماسی با استفاده از عصاره جو لایه های سلولی پوست را تقویت و ترمیم نموده و با استفاده از پروتئین ابریشم نرمی و لطافت پوست را افزایش می دهد.

کرم سی سی فارماسی از کلاژن و روغن آرگان برای جوانسازی پوست کمک گرفته و خطوط نازک و چین و چروک سطح پوست را بعد از مدتی محو میکند و با ایجاد پوست صاف و شفاف ، سلامتی را به بافت پوست باز می گرداند.

کرم CC فارماسی برای انواع پوست و افرادی که طرفدار آرایش‌های طبیعی هستند و همزمان سلامت پوست‌شان نیز برایشان مهم است مناسب است.

برای انتخاب رنگ سی سی کرم فارماسی بهتر است از تست رنگ سی سی کرم فارماسی کمک گرفته و نزدیک ترین رنگ به پوست خود را انتخاب کنید.

ویژگی های سی سی کرم فارماسی

  • پوشانندگی مناسب
  • دارای SPF25
  • حاوی ویتامین B3 جهت درخشان شدن پوست
  • غنی شده با عصاره جو جهت تقویت و ترمیم پوست
  • دارای خواص ضد چروک
  • حاوی کلاژن و روغن آرگان کاهش خطوط چین و چروک
  • افزایش نرمی و لطافت پوست
  • رطوبت رسان
  • ایجاد پوستی بی عیب و نقص و یک رنگ
  • مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست های چرب

سی سی کرم فارماسی برای چه پوستی مناسب است؟

برای اینکه بدانید سی سی کرم فارماسی برای چه پوستی مناسب است باید گفت این کرم CC فارماسی بخاطر بافت غیر چرب و سبکی که دارد قابل استفاده برای انواع پوست است ولی برای افرادی که پوستشان در طول روز چرب و براق می شود به عنوان یک گزینه عالی بسیار کاربردی تر خواهد بود. پس سی سی کرم فارماسی برای پوست چرب بسیار مناسب است.

نحوه استفاده سی سی کرم فارماسی 

مقدار کافی از سی سی کرم فارماسی 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بر روی پوست زده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا پخش گردد. مصرف را در صورت نیاز و ترجیحا هر 2 تا 4 ساعت یکبار تجدید فرمایید.

عوارض و خواص سی سی کرم فارماسی 50 میلی لیتری

خواص سی سی کرم فارماسی 

سیسی کرم فارماسی یک کرم چند منظوره است و با زدن این کرم فارماسی در واقع شما به طور همزمان چند محصول را به پوست خود می زنید ، همین ویژگی باعث می شود هم در وقت و هم در هزینه های شما صرفه جویی شود.

عوارض سی سی کرم فارماسی

کرم فارماسی سی سی یک محصول کامل و بی عیب و نقص بوده ولی ممکن است کاور و پوشانندگی آن برای بعضی از افراد مناسب نباشد.

در حالت کلی سی سی کرم فارماسی پوشش خوبی برای پوست ایجاد میکند اما در مقایسه با کرم پودر از کاور پایین تری برخوردار است همین موضوع باعث می شود که برای پوست های با لک های تیره انتخاب مناسبی نباشد.

رنگ های سی سی کرم فارماسی 

سی سی کرم فارماسی رنگبندی متنوعی دارد. اگر دنبال کرمی کامل برای پوست روشن هستید سی سی کرم فارماسی رنگ لایت بهترین انتخاب است

CC کرم فارماسی لایت تو مدیوم برای پوست روشن تا متوسط بسیار مناسب می باشد.

برای پوست های گندومی روشن و گندومی متوسط سی سی کرم فارماسی مدیوم را پیشنهاد می کنیم

برای پوست سبزه و پوست های تیره ( برنزه) سی سی کرم فارماسی مدیوم تو دارک  می تواند انتخاب مناسبی باشد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سی سی کرم فارماسی حجم 50 میل مناسب انواع پوست رنگ مدیوم (03)”